Contact

Heb je een vraag over de bezorging van je pakketje? 

Ga dan naar de website van Post.NL en ga naar de pagina (https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/niets-ontvangen/pakket ) waar je je pakket kunt volgen. Onderaan diezelfde pagina kun je ook een chat starten. Mocht er een probleem zijn met je bezorging, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Hoe valt deze jurk, hoe lang is de pijp van deze broek, hoe hoog is de hak?

We hebben een groot assortiment maar kopen niet in extreem hoge aantallen in. Op die manier kunnen we elke week leuke nieuwe items en looks aanbieden. Omdat we zo snel van assortiment wisselen, hebben we besloten geen exacte afmetingen/gebruikte materialen te benoemen. We hebben er helaas de tijd niet voor.


Wat moet ik doen als er een item uitverkocht is?

Onze meest populaire items raken vaak snel uitverkocht, dus zie je iets wat je leuk vindt, wees er dan snel bij. Als je een item in de shop hebt gezien dat niet langer beschikbaar is, dan kan het zijn dat deze nog terug op voorraad komt. Houd daarvoor zeker ook de stories van Life of Yvonne in de gaten op haar Insta. Voor sommige hardlopers hebben we ook een wachtlijstservice: je kunt dan op de hoogte gebracht worden via een pushbericht of e-mail wanneer het item er weer is. In dat geval staat die service bij het artikel op de site.

Kan ik mijn artikel ruilen voor een andere maat of kleur?

Nee. Je kunt je artikel uiteraard retourneren als je niet tevreden bent en dan krijg je je geld terug. Maar als je een andere maat of kleur wilt kun je die het beste meteen bestellen. De kans dat je favoriet uitverkocht is tegen de tijd dat we je retour verwerken, blijkt te groot te zijn.

Waar moet ik mijn kortingscode invullen?

Zo nu en dan geven we kortingscodes weg welke je kunt invullen bij het afrekenen om korting te krijgen op je bestelling. Je kunt het vakje voor de kortingscode vinden aan de rechterkant onder de foto’s van je geselecteerde items. Vul daar simpelweg je code in en klik op toevoegen en de korting zal worden afgetrokken van je totaalbedrag.

Ik heb een defect of verkeerd artikel ontvangen!

Wat vervelend! Mail even naar klantenservice@meidinthecity.nl en we kijken met je mee voor een geschikte oplossing.

 

Ik heb geen printer. Mag ik de informatie uit het retourformulier ook met de hand schrijven?

Zeker! Vergeet dan niet alle informatie over te nemen, dus je naam, adres, ordernummer (5 cijfers), welke artikelen je precies terugstuurt en met welke reden.

 

Hoe gaat het horloge open?

Yvonne heeft een instructievideo gemaakt op haar Youtube-kanaal over het openen en verstellen van het slot van je horloge: https://www.youtube.com/shorts/j1aAZtKe6JA

De maat van de band kun je verstellen door met een schroevendraaiertje schakels er tussenuit te halen. Een juwelier kan dit ook voor je doen.

Verkleuren de sieraden? Kun je ermee douchen?

De sieraden van Stardust zijn van zeer goede kwaliteit en zijn voorzien van heavy gold plating. Waar de meeste merken een plating hanteren van 0.1 micron, zijn de Stardust sieraden voorzien van maar liefst 2 micron. Ze kunnen daarom zeker tegen een stootje en het kan geen kwaad als deze zo nu en dan in aanraking komen met water. Toch kan het laagje goud na verloop van tijd dunner worden en dus raden we aan niet te douchen, sporten en/of slapen met je sieraden aan. Zo blijven je sieraden het langst mooi en kun je er zo lang mogelijk van genieten.

Wat betekent heavy gold plated?

De meeste sieradenmerken gebruiken de term gold plated al met een heel dun laagje van 0.1 micron. Dit laagje zo dun, dat je sieraad maar een paar weken mooi blijft. De Stardust sieraden zijn voorzien van heavy 2 micron plating. Dit is voor sieraden heel dik en deze blijven daarom lang mooi.

Ik ben een influencer. Willen jullie samenwerken?

Bedankt voor je interesse in een samenwerking. Mail eventjes naar klantenservice@meidinthecity.nl met de link naar je socials (Instagram, TikTok en/of Youtube account en bij mogelijke interesse nemen we contact met je op.

 

Heb je een andere vraag? 

Neem dan contact op met de klantenservice: 
klantenservice@meidinthecity.nl en dan kijken we met je mee!